4 Ağustos 2012 Cumartesi

Google Bünyesine Yeni Oluşumlar Kattı

Google Ve Yeni Oluşumu

Google, dört yaşında yeni bir sosyal medya firması olan Wildfire'ı elde ettiğini duyurduğu 1 blog makalesi yoluyla beyan etti. Google, bu satın alma ile kullanıcılara "sayfalarını, uygulamalarını, tweet'lerini, video filimlerini, sponsorluklarını, reklamlarını ve fazlasını tek bir sahadan yönlendirmeye" yardımcı olmak arzu ediyor. Google'ın Wildfire için 250 milyon doları gözden çıkardığı konuşuluyor, fakat bir takım kaynaklara göre arama devi bu elde etme için 400 milyon dolar sarfetmiş olabilir.




Wildfire, şu an Virgin, Cirque du Soleil, Gilt Group ve Spotify gibi markalar yoluyla farklı içtimai web sitelerinde toplumsal spesiyaliteleri tedvir etmek (yönetmek) üzere faydalanılıyor. Elde etme ile beraber kurumun kurucuları olan Victoria Ransom ve Alain Chuard, Google'a katılacak. Wildfire yardımcılığıyla Google'a keşfedilmemiş analiz araçları iliştirilecek. Bu araçların maksatları "daha güzel ve daha fazla canlı içerik" ve "daha çok kayda değer etkileşimler" kelimeleriyle açıklanıyor.

Wildfire müşterek kurucuları, şirketin internet sitesinin weblog'unda ifa ettikleri yorumda Google ve Wildfire birleşiminin dijital medya pazarlamayı yönetme açısından daha iyi 1 platform meydana getireceğine inandıklarını söylüyorlar: "şuan için, markaların kendi sosyal iştirak ve reklam kampanyalarını tüm nette ve Facebook, Tw (twitter), YouTube, Google+, Pinterest, LinkedIn gibi bütün toplumsal işlerde işletmelerine izin arzediyoruz ve müşterilerine zengin deneyimler sunmasını sağlıyoruz. Böylece Wilfire, her türlü zamanki gibi işlemeye sürüyor ve hizmetimizde 1 değişim olmayacak."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder